Nostresport Leagues abaixa la persiana de la temporada 2025-26 este dijous 9 de juliol amb una gran final que promet emoció i un alt nivell competitiu. Els quatre equips que han arribat fins ací (Cabanyal City, Nothingham Miedo, Los Hombres de Paco i Birrarreal) coneixeran el seu rival en semifinals a les 21.15 hores, moment en què es realitzarà el sorteig.

A les 21.30 hores començaran les eliminatòries que decidiran els dos finalistes, mentre que la gran final es disputarà a les 22.30 hores al Poliesportiu Verge del Carme-Beteró.

Entre els aspirants destaca el Cabanyal City, campió de la lliga de dilluns i dimarts després d’una magnífica temporada, en què ha sumat 40 punts, 13 victòries i un balanç golejador de 70 gols a favor i només 26 en contra. Manuel Mesa i Sergio Rivera han sigut els màxims referents ofensius de l’equip al llarg del curs.

Per la seua banda, Nothingham Miedo arriba després de completar una temporada perfecta en la lliga dels dimecres: 20 victòries en 20 partits, més de 100 gols marcats i únicament 8 encaixats. Un conjunt liderat per Gastón Prono, màxim golejador amb 37 dianes.

Des de la lliga dels dijous arriben Los Hombres de Paco, campions amb 42 punts, mentre que Birrarreal completa el cartell dels quatre equips que lluitaran pel títol de campió absolut de la temporada.

La gran final es podrà seguir en directe a través del canal de YouTube de Nostresport, on durant tota la temporada s’han publicat resums dels partits i on qualsevol aficionat podrà gaudir d’una nit que coronarà el millor equip de la temporada 2025-26.